Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

[VUM]

-[Vum]-

Vilaguralom [Vum] egyesület oldala

Linkblog

Archívum

Alapok2

2010.08.04. 12:26 Jáger.XD.György

 

 

Védő felszerelés: véglegesen növeli a páncélt (fegyver és ékszer kivételével mindenre használható)
Használata: az eszközre kell ráhúzni

vedofelszereles.gif

 

Tisztító szivacs: a végleges fejlesztések eltávolítására nyújt lehetőséget

tisztitoszivacs.gif

 

Fontos!

A tisztító szivacsnak van egy maximális szintje, ami az eszközök szintjénél ha kisebb, akkor nem tudod használni!
(Tehát egy 10-es szintű eszközről nem tudod eltávolítani a fejlesztést egy olyan szivaccsal amin ez áll: az eszköz maximális szintje 5)
Ez a maximális szint pedig annyi, ahányas szintű maga a szivacs.

A tisztító szivacsot boltban csak rubinért tudod megvásárolni.
A piacon megvásárolt szivacsot NE add vissza a boltosnak, mert rubint nem kapsz érte, viszont ha újra ki akarnád venni, ahhoz már rubin kellene!

Használat után a szivacs és a tulajdonság is eltűnik, amit le akartál venni az eszközről!

 

Összegzés:

Az életerőt növelő erősítések a saját szintjük kétszeresét adják (Pl: egy 30-as szintű galagonya +60-al növeli az életerődet)

páncélértéket növelő fejlesztések is a saját szintjük kétszeresét adják. (Pl: egy 30-as szintű védő felszerelés +60 páncélt ad)

sebzést növelő fejlesztések 5 szintenként adnak egyel több sebzést. (Pl: 1-5-ig: +1sebzés; 6-10-ig: +2 sebzés; 11-15-ig: +3 sebzés;)
Viszont az ára nem ugyanannyi! Ha jól akarsz járni a boltban, akkor keresd az 1-es, 6-os, 11-es, 16-os, 21-es, 26-os, 31-es, 36-os, stb.. köszörűköveket!

Az hat fő tulajdonságot növelő fejlesztések és erősítések +8,+8,+9 ritmusban növekednek:
(Az árak itt is szintenként változnak, úgyhogy érdemes odafigyelni, ha boltból vásárolsz!)

-  1.szinttől -  8. szintig > +1 tulajdonság
-  9.szinttől – 16.szintig > +2 tulajdonság
- 17.szinttől – 25.szintig > +3 tulajdonság
- 26.szinttől – 33.szintig > +4 tulajdonság
- 34.szinttől – 41.szintig > +5 tulajdonság
- 42.szinttől – 50.szintig > +6 tulajdonság
- 51.szinttől – 58.szintig > +7 tulajdonság
- 59.szinttől – 66.szintig > +8 tulajdonság
- 67.szinttől – 7x.szintig > +9 tulajdonság



Ezeket a szinthatárokat érdemes figyelembe venni a recepteknél is, hogy az aktiválás kevesebbe kerüljön.
(Csak egy példa: egy 45-ös recept aktiválási költsége 3571 arany/fő, egy 50-es recepté 4902 arany/fő. És mindkettő +6 tulajdonságot ad)

Fontos!

A 0.4.0 verzió bevezetése óta minden fejlesztést csak a saját szintjénél maximum 5-el kisebb eszközökre lehet alkalmazni. Ennél kisebbre nem. 
Ha olyat tapasztalsz, hogy egy eszközön a lehetségesnél nagyobb fejlesztés található, akkor azt a verzió bevezetése előtt tették rá, amikor még lehetséges volt.
Ez még egy megoldandó feladat a GameForge számára, hogy ezeket a „túlfejlesztett” eszközöket hogyan viszi majd ki a játékból. :D

 

4) Eszközök és alap tulajdonságaik

Fegyverek: alap sebzést adnak, van egy minimum sebzés és egy maximum sebzés
A minimum és a maximum adja az átlagot, amit meg lehet határozni.
Átlag sebzés = (Szint / 2) + 1,5

Példa: Egy 5-ös szintű szigonylándzsa(2-6) átlag sebzése: 4. Egy 9-es szintű gladius(3-9) átlag sebzése:6.

Tehát a későbbiekben erre az átlagra jönnek rá az erősítések és a bónuszok majd.

 

Pajzsok: alap páncél = (Szint x 10) +20

Példa => Egy 8-as szintű pajzsnak 100 az alap páncélja. Egy 42-es szintű pajzsnak 440 az alap páncélja

 

Mellkasi páncél: alap páncél = (Szint x 10)
=> kivétel: bőr páncél > (Szint x 10) + 5

Példa => Egy 21-es szintű mellkasi páncélnak 210 az alap páncélja. Egy 41-es szintűnek 410 az alap páncélja.
Példa a kivételre => Egy 21-es szintű bőr páncélnak 215 az alap páncélja.

 

Sisakok: alap páncél = (Szint x 5)
=> kivétel: vassapka > (Szint x 5) + 2
=> kivétel: thracian > (Szint x 5) + 3

Példa => Egy 28-as szintű sisaknak 140 az alap páncélja. Egy 40-es szintűnek 200 az alap páncélja.
Példa a kivételekre => Egy 28-as szintű vassapkának 142 az alap páncélja. Egy 28-as szintű thraciannak 143 az alap páncélja.

 

Kesztyűk: alap páncél = (Szint x 3)

Példa: Egy 12-es szintű kesztyűnek 36 az alap páncélja. Egy 45-ös szintűnek 135 az alap páncélja.

 

 

 

 Cipők: alap páncél = (Szint x 6)

Példa: Egy 15-ös szintű cipőnek 90 az alap páncélja. Egy 39-es szintűnek 234 az alap páncélja.

 

Gyűrűk, amulettek: nem adnak +tulajdonságot alapból

 

Az alábbi táblázatban megnézhető, hogy melyik eszköz melyik szinten lépett be a játékba:
(Ennek jelentősége lesz az egész játék során, márcsak az áraik szempontjából is)


 A táblázatot folyamatosan frissítem majd.

http://bierkoffglad.uw.hu/gladiatus.xlsx

 

5) Láthatóság piacon, aukción

Az alábbi képlet alapján lehet kiszámolni, hogy hányas szintű eszközöket látsz a piacon és az aukción:

Piacon látható eszközök szintje = Szinted x 1,25
Aukción látható eszközök szintje = (Szinted x 1,25) + 5

Nos, ez kiegészült az új szabály szerint annyival, hogy az így kapott érték nem lehet több, mint 9.
Ezért tehát 37-es szinttől felfelé már így határozható meg legegyszerűbben a láthatóság:

Piacon látható eszközök szintje = Szinted + 9
Aukción látható eszközök szintje = Szinted + 14

Megjegyzés!

A boltban található eszközökre is ez a két képlet vonatkozik, attól függően, hogy rubinos az eszköz vagy simán aranyért is megvehető.
A csak aranyért megvásárolható eszközökre az első képlet vonatkozik természetesen, a rubinos eszközök lehetnek ennél 5 szinttel magasabbak is.

A 0.4.0 verzió óta az eszközök színét nem az eszköz szintje határozza meg. Az újítás bevezetése óta szintén befolyásoló tényező lett az árakban is.
Egyenlőre csak fehér, zöld és kék színű eszközök vannak. A többi szín feltehetőleg egy későbbi fejlesztéssel nyer majd értelmet.

A színek az alábbiak szerint vannak meghatározva:

fehér betű: csak a belépő szintű (alap) fegyvereknél található meg (1–9. szintig)
zöld betű: a fegyverek többsége ebbe a csoportba tartozik 
kék betű: főleg a sima és az alvilági küldetéseken szerezhető, de boltban és aukción is előfordul. Ára 10%-al több, mint a zöld eszközöké!!
rózsaszín betű:
narancssárga betű:
piros betű:

Fontos!

Függetlenül attól, hogy hányas szintű vagy, bármilyen eszközt használhatsz, ha már egyszer hozzá tudtál jutni. Ez nincs korlátozva.



6) Eszközök kombinációi

A 10.-ik szint elérését követően belépnek a játékba a kombinált eszközök, amelyek valamilyen pluszt adnak alapból.

11. szint elérése után: megjelennek az „utó kombik”. (Én neveztem el így őket, ezt használom majd ezután.)
16. szint elérése után: megjelennek az „elő kombik”.
27. szint elérése után: megjelennek az olyan eszközök, amelyeken lesz előkombi és utókombi is

Kiszámítani pedig úgy lehet a konkrét kombinációt, amit keresel, hogy összeadod az előkombi, az eszköz és az utókombi belépési szintjét.
Vagyis egy Zeindras Ezüst gyűrű of delicateness az 32+1+21=54. Azaz legelőször 54.-es szinten találkozhatsz vele csak.



A következő iránylevek az összes kombinációra érvényesek, ezekre mindig figyelj:

·         A %-os +/- sebzések csak a fegyverekre érvényesek, mert csak annak van alap sebzése.

·         A %-os +/- páncél a fegyverekre és az ékszerekre nem érvényes, mert nincs alap páncélértékük.

·         A %-os +/- erő az ékszereknél nem érvényesül.

7) Tapasztalati pontok, küldetések

A játék során tulajdonképpen az a feladatod, hogy minél magasabb szintre fejleszd magad, ehhez pedig szükséged van tapasztalati pontokra ( TP ).

Tapasztalati pontot kétféleképpen szerezhetsz. Harcolsz az arénában vagy küldetést teljesítesz.
(Igazából van egy harmadik lehetőség is, az istállómunka, de én nem szoktam soha elküldeni dolgozni a karakterem.)

Tapasztalati pontok az arénában:

Az arénában megvívott győztes harcok alkalmával szerezhetsz TP-t. 
Az alábbi listában láthatod, mennyi az a szint, aminél lejjebb már nem érdemes támadni valakit:

1-9. szintig: a veled azonos szintű ellenfelek legyőzéséért jár csak. 
10-19.szintig: a tőled 1 szinttel gyengébb ellenfelek legyőzéséért is már jár TP.
20-29.szintig: a tőled 2 szinttel gyengébb ellenfelek legyőzéséért is már jár TP.
30-39.szintig: a tőled 3 szinttel gyengébb ellenfelek legyőzéséért is már jár TP.
40-49.szintig: a tőled 4 szinttel gyengébb ellenfelek legyőzéséért is már jár TP.
ésígytovább…

Fontos!

Abban az esetben is kapsz TP-t, ha téged hívnak ki és nyersz. Csak ez valamiért nincs benne a jelentésben, amit küldenek.

Küldetések:

Sikeresen teljesített kocsmai küldetés a másik lehetőség arra, hogy tapasztalati pontot szerezz.
Többféle feladat létezik, íme egy-két jótanács:

Győzz le valakit az arénában: nem kötelező olyannal harcolnod, aki előtted van az arénában.
Ilyen küldetés esetében én javaslom, hogy olyan ellenfelet válassz, aki ellen a legkisebb életerő veszteséggel letudod a küldetést.
Az új aréna szabály szerint, nem támadhatok olyat, aki 8-10 szinttel gyengébb nálam. Viszont erre is van megoldás.
A fórumban van egy olyan topik, hogy „Kitiltott felhasználók”. Itt kinézek magamnak valami lúzert, akit multizás miatt kitiltottak egy évre.
Mivel nem tud belépni a karakteréhez, ezért feljelenteni sem tud amiatt, hogy én 39-es szintű vagyok ő pedig csak 3-as szintű. Logikus. :)

Valamilyen felszerelés beszerzése: mindig érdemes megnézni a piacon, hogy meg lehet-e vásárolni esetleg a kért tárgyat olcsón.
Néha előfordul, hogy a piacon megvett tárgy szintje nem elég magas és a kocsmáros nem fogadja el, mert jobbat akar.
Ezt nem lehet tudni előre, sajnos, mert a küldetésnél nincs kiírva, hogy hányas szintűt kér.
Olyan eset is előfordul, hogy a küldetést nem a kocsmárosnál kell befejezned, mindig figyeld hogy kinek kell vinni a kért eszközt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vilaguralomoldal.blog.hu/api/trackback/id/tr82198003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása